Deutsche Kinderbücher

Etiketler

28 Şubat 2019 Perşembe

28 Days Blog Challange 28



28. Bugün meydan okumanın son günü, neler oldu, koca bir ay nasıl geçti, meydan okuma nasıldı merak ettim..

Sevgili Ezgi'nin başlatmış olduğu bu meydan okumaya katılıp katılmama konusunda kararsızdım. Aslında katılmayı çok istiyordum ama her güne bir yazı yetiştiremem diye de korkuyordum. En sonunda cesaretimi toplayıp, katılmaya karar verdim. İyi ki de katılmışım. 28 gün boyunca, kendimde büyük bir sorumluluk hissedip yazı yazma ve diğer blog arkadaşlarımın yazılarını da bu sayede takip edebilme fırsatı buldum. Öncelikle şunu söylemeliyim ki, bu 28 gün hem çok eğlenceli, hem de çok verimli geçti. Ama ne yalan söyleyeyim, bazen günlük hayattaki yoğunluktan yazmaya fırsat bulamayacağım diye korktum. Hatta iki günlük küçük bir hastane maceram da oldu. Ancak hepsine rağmen hiç ara vermeden, her gün yazdım ve bu meydan okumayı başarıyla bitirmiş oldum. 👏👏👏
Aslında Ezgi'nin hazırlamış olduğu bu sorularla hem kendimizi, hem de blog arkadaşlarımızı daha güzel tanımış olduk diye düşünüyorum. Takıntılarımızı, arızalarımızı, eksikliklerimizi birbirimizle paylaştık ve böylece birbirimizle daha sıkı bir bağ kurduk diyebilirim. 

TEŞEKKÜRLER EZGİ






18 yorum:

  1. Son güne geldik mi? Ben de bu etkinlik sayesinde ne çok yeni blog tanıdım.Çok güzel ve faydalı oldu gerçekten.

    YanıtlaSil
  2. Ben katılmasam da inanılmaz zevk aldım sizleri okumaktan iyi ki yapıldı bu mim

    YanıtlaSil
  3. Ben de her gün okuyacak bir sürü yazı buldum bu sayede :)

    YanıtlaSil
  4. İyi ki de katılmışsınız çok eğlenceli yazılar hazırladınız çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Daha da tanıştık daha da kaynaştık çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
  6. Çok sevdik biz bu etkinliği. Ve birbirimizi de çok sevdik, ziyaret ettik, hal hatır sorduk. Güzeldi her şey, umarım daim olur :)

    YanıtlaSil
  7. Emeği geçen herkese çok teşekkürler farklı yazılar ufkumuzu açtı.

    YanıtlaSil
  8. hepinizi tanımak çok güzeldi,
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  9. Seni zaten çok seviyordum ama bu meydan okuma sayesinde daha çok sevdim. Her gün merakla keyifle geldim yazını okumaya. Sen de beni hiç yalnız bırakmadın hep geldin yanıma, çoook teşekkür ederim. Birlikte yürüdük bitirdik bu yolu, çok da güzel oldu :)

    YanıtlaSil
  10. daha fazla yazılarda buluşabilmek dileğimiz.

    YanıtlaSil
  11. senin o güzel yazılarını okumak çok keyifle okudum emeğine yüreğine sağlık canım benim iyi ki varsın 😊🌸daha nice güzel paylaşımlara İnşallah sevgiler ❤😊

    YanıtlaSil
  12. Sizin de aramızda olmanız beni çok mutlu etti, iyi ki yazdınız, bizler de iyi ki okuduk güzel yazılarınızı <3

    YanıtlaSil
  13. Nasıl da geçti değil mi şubat. Yorum yazamasam da
    devamlı yazanları hep okudum. Bir tane ben de yazdım ama
    sürekli olamadım. senin gibi devamlı yazanları kutluyorum, zor iş çünkü

    YanıtlaSil
  14. Ben de teşekkür ederim, böyle güzel bir dünya yaratabilmemize yazılarınla yardımcı olduğun için.. Ayrıca tebrik ederim başardık :))))

    YanıtlaSil
  15. Güzel bir yolculuktu.
    Yol arkadaşlarımi ben cok sevdim.
    Sevgile.

    YanıtlaSil
  16. Iyı ki katıldık yazdık okuduk :)

    YanıtlaSil
  17. Emeğinize sağlık, aylar önce olduğu gibi sizi blogumda görmekten mutlulu duyacağım.

    YanıtlaSil