Deutsche Kinderbücher

Etiketler

6 Şubat 2019 Çarşamba

28 Days Blog Challange 6



6. Bugün liste günü, şöyle bir düşün tekrar tekrar dinlemekten vazgeçmediğin 7 şarkılık bir liste hazırla..


Müzik dinlemeyi severim. Ama liste yap denilince aklıma çoğu gelmiyor. Ancak şunu söylemeliyim ki, genellikle Türkçe şarkı dinlerim. Diğer dillerde de dinlerim ama çok nadir. Şimdi aklıma gelenlerden liste oluşturuyorum. Bu şarkıları tekrar tekrar dinleyebilirim.

Koray Avcı: Hoşgeldin,Sen

Edip Akbayram: Güzel Günler Göreceğiz

Barış Manço: Gülpembe

Sezen Aksu: Ah İstanbul 

Rafet El Roman: Seni Seviyorum

Kıraç: Yıllar Sonra

Tarkan: Kayıp

Mustafa Ceceli: Gül Rengi

34 yorum:

  1. Tarkanın bu şarkısını çok sık dinlemem ama diğerleri gerçekten çok sevdiğim şarkılar. Ay vakit bulursam ben de yapayım bunu ya bugün biraz işim var ama çok özendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptıktan sonra insanın aklına çok daha güzeller geliyor. 😊 Ama tabi bu liste de benim sürekli dinleyebileceğim şarkılar. 💕

      Sil
  2. çok güzel liste bu gün şarkılarımı bloglardan seçiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ne zamandır müzik dinlememiştim. Bugün listelere baktıkça müzik dinleme isteği duydum.💕

      Sil
  3. Her biri en sevdiklerinden için de en çok yer edenlerden.

    YanıtlaSil
  4. bak ben listeme eklemeyi unutmuşum Rafet El Roman Sorma Neden çok çok severim..güzel liste olmuş...

    YanıtlaSil
  5. Rafet El Roman'ın Sürgün'ünü severim en çok , bak dinleyesim geldi şimdi :)

    Yalnız bu meydan okumaya katılanlar olarak müziklerimiz 20. yy da kalmış , hahaha, yalnız değilmişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürgün'ü ben de çok severim. Ben de az önce diğer blogları okuyunca içimden aynı cümleyi söyledim.😊

      Sil
  6. Rafet El Roman'ın ''Seni Seviyorum'' şarkısı eşimle bizim şarkımızdı.Listeme almamışım burda görünce aklıma geldi(kızdım kendime)

    YanıtlaSil
  7. Ah bu liste de pek güzeeel :)
    Gülpembeyi ben de listeme almak istedim, ama yine dışarıda kalmış. 7 sınırlandırması zor oldu.
    Ama sayende dinlemiş olacağım şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, 7 biraz az geldi. Hele diğer blogları okuyunca, 7 değil 70 tane yazası geliyor insanın. 😊

      Sil
  8. muhteşem bir liste olmuş seninki de.
    Bol müzikli günler,

    YanıtlaSil
  9. Hepsi çok özel ve güzel şarkılar. Bazılarını açıp dinleyeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün bol müzikli, dolu dolu, güzel bir gün oldu. 💐

      Sil
  10. Sezen bir zamanlar ne cok dinlerdim.
    Zamanla insanların müzik tercihleride değişime uğruyor."Ah İstanbul" güzeldir gerçekten.
    Koray Avci ilginç bir isim bir ara dinledim.
    Sokak sarkicisi olmak hic kolay değil

    Güzel secimler hepside hatırlatıcı oldu,emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Ben bu listeyi çok sevdiim ❤ Her birini ayrı seviyorum:)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuş, Barış Manço hepimizin gönlünde yatıyor değil mi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler💕 Barış Manço dinlemekten asla bıkmam. Hep gönüllerde 💐

      Sil
  13. Koray Avcı "HOşgeldin" bana göre de eskimeyecek şarkılardan....

    YanıtlaSil
  14. Blogunuzu yeni keşfettim ve blogunuzu izlemeye aldım. Sizi de bloguma bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  15. koray avcı hımm saoool :)

    YanıtlaSil
  16. Ne zamandır Edip Akbayram dinlemiyordum. İyi ki aklıma getirdiniz, dur hemen açayım birkaç şarkısını ♥

    YanıtlaSil