Deutsche Kinderbücher

Etiketler

25 Şubat 2019 Pazartesi

28 Days Blog Challange 25




25. Alfabe oyunu gibi düşün. A-Z ye sevdiğim şeyler listesi. A denince aklına ilk ne geldi mesela ? Böyle tüm alfabeyi hazırla bakalım.

Ailem👨‍👩‍👦‍👦
Başarı🏆
Ceviz
Çikolata🍫
Dondurma🍧
Eymen+Eren❤️
Fındıklı latte
Gözleme
Hediye🎁
Ihlamur
İstanbul🇹🇷
Jelibon
Kahve+kitap☕️+📕
Lahana sarması
Mehmet (eşim)❤️
Nar
Okumak📕📗
Özgürlük
Patlamış mısır 🍿
Resim yapmak🎨
Seyahat✈️
Şarkılar 🎼
Türkiyem🇹🇷
Uyumak 🛌
Üzümlü kurabiye🍪
Video çekmek 🎥
Yazmak ✍🏻📝
Zeytinli açma

9 yorum:

  1. Hiii ben nasıl yazmak yazmamışım :)

    YanıtlaSil
  2. Kar gözüme çarptı benim,o nasıl güzel bir nimettir❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nar yazdım kar olarak girdi,düzelttim yayınla butonuna bastım bir de ne göreyim Nar yine kar olmuş:(
      Bir de akıllı sanıyor bu telefon kendini :))

      Sil
  3. A dan z ye güzel liste olmus

    YanıtlaSil
  4. ilginç bir çalışma olmuş Çok beğendim

    YanıtlaSil
  5. Ayy çok güzel kelimeler, çoğu bana da hitap ediyor <3.

    YanıtlaSil
  6. dondurma, patlamış mısır, üzümlü kurabiye
    bu 3 kelimeni sevdim benim olsunlar :))

    YanıtlaSil
  7. Bu liste tam benlik olmuş yahu ;))

    YanıtlaSil
  8. çok ilginç ve bir o kadar da çok güzel bir liste olmuş..✔😊

    YanıtlaSil