Deutsche Kinderbücher

Etiketler

23 Şubat 2019 Cumartesi

28 Days Blog Challange 23


23. Neler Yapıyorum yazısı hazırlıyoruz. Maddeler için benim bir yazıma bakabilirsiniz. Örnek yazı linki için buraya bir tık.

Aslında bu soruya neler yapıyorum değil de, neler yapmak istiyorum şeklinde cevaplarsam daha güzel olacak. Çok açık ve net söylemek gerekirse, günlük hayatın koşturmacasından, iş-ev-çocuk üçgeninden pek de farklı bir şey yapmaya maalesef vakit bulamıyorum. Ama vakit bulursam, farklı motiflerden ben de bir şeyler yapmak istiyorum. Bloglarda gördükçe içim gidiyor. Ahşap boyama tarzı şeyler de çok hoşuma gidiyor. Ancak bunda da hem malzeme, hem de zaman sıkıntısı olduğundan dolayı bir türlü el atamadım. 
Bu arada neler yaptıklarıma gelirsek; gitar çalmayı öğrenmeye başlamıştım ama bu sıralar onu da boşladım. Tekrar kendime disiplinli bir plan yapmalıyım. Bunun dışında bir ara puzzle yapmaya iyi merak sarmıştım. Çok eğlenceli bir hobi. Aynı çekirdek çitlemek gibi, bir başladın mı bırakmak istemiyorsun. Önce sevgili kardeşim puzzle yapmaya merak sarmıştı. Ondan  imrenerek ben de başladım ve oldukça güzel 1000-2000 parçalı puzzleler yaptım. Yaptıklarımdan bazıları:










8 yorum:

  1. Puzzle yapmak terapi gibi, çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. puzzle lar süper ama bende hem kedi hem köpek var mümkün değil yapamam parçaları saklarlar

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. çok güzelde bazen zorlanınca ifrit oluyorum :) saygılar.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel emeğine sağlık canım benim 😊❤ sevgiler

    YanıtlaSil
  6. O zaman yapmak istediklerine vakit ayırabileceğin zaman ve enerji diliyorum <3 Hepsi de birbirinden güzel uğraşlar..

    YanıtlaSil
  7. Emeğinize sağlık.
    Puzzle güzel terapi.

    YanıtlaSil
  8. ayyy pazıl hastasıyım, ilkini yapmıştım, şimdi beşbinlik olanları yapıyom çok zevkliii :)

    YanıtlaSil