Deutsche Kinderbücher

Etiketler

20 Şubat 2019 Çarşamba

28 Days Blog Challange 20


20. Bugün hava nasıl ? Havaya göre bir liste hazıla mesela. ( film, kitap, kıyafet, yemek artık aklına ne gelirse )



Bugün Berlin'de hava, şu an itibari ile 6 derece. Gün içinde daha da yükseleceği söyleniyor. Şu anda teneffüste ilk çayımı yudumluyorum. Bugün dersim 15:30 da bitecek. Eğer yağmur yağmazsa, okul çıkışında çocukları aldıktan sonra küçük bir yürüyüş yapabiliriz. Tabi ben bu yürüyüş arasına bugünkü alınacaklar listesindekileri de sıkıştırıp, bir taşla iki kuş vururum. Zaten çok da bir şey almayacağım. Sonra eve döneriz. Hava hala erken karardığı için, dışarıda maalesef hafta içi pek vakit geçiremiyoruz. Eve dönünce, yıkanıp temizlenme aşamasını  da atlattıktan sonra, sıra yemeğe gelir. Dünden yemeğim olduğu için, onların yanına bir salata yaparım ve afiyetle yeriz. Bunun ardından yapacaklarımı, liste halinde sıralayayım.
- Mutfak toplanacak
- Çocuklar yarım saat serbest oynayacak
- Serbest oyun ardından herkes 20 dakika kitap okuyacak
- Türkiye'den aktardan alıp buraya getirdiğim kış çayı demlenecek ve çocuklara içirilecek (Bu sene soğuk havalardaki en güzel ve şifalı içeceğimiz oldu)
- Tabii ki çocuklar bu çayı içerken, eşim ve ben de bizim evin en büyük geleneği olan Türk kahvesi içeceğiz.
- Ailece Monopoly oynayabiliriz. 
- Yarınki giyecekler hazırlanacak. Hava durumu 6  ila 8° arasında gidip geldiğinden, bu duruma uygun kıyafetler seçilecek.
- Geçenlerde Dogs of Berlin  dizisine başlamıştım, fena değil. Çocuklar uyuyunca belki dördüncü bölümüne bakarız. 
Bu günlük bu kadar yeter sanırım.🙋

7 yorum:

  1. Çocukları uyutmak için onlara masal okuyorum 25 dk

    YanıtlaSil
  2. Burada hava artık akşamları daha geç kararmaya başladı, iyi geliyor insana.

    YanıtlaSil
  3. Sefaniz bol olsun.
    Sanki bana serbest oyun az geldi.
    Annesi onlar oyunu kurana kadar zaten yarim saat olmaz mi?
    Kıyamam ben Onların oyunlarına,
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel huzurlu bir liste olmuş <3.

    YanıtlaSil
  5. güzel ve keyifli bir liste olmuş :) sevgiler canım benim ..

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel, ailece monopoly kısmı harika :)

    YanıtlaSil
  7. ayyy kave ve monopoliiii ne güzeeel çok sevdiğim oyuun. kim kazanıyoğğğ :) eymen kazansın bana neeee hihihi :)

    YanıtlaSil