Deutsche Kinderbücher

Etiketler

9 Şubat 2019 Cumartesi

28 Days Blog Challange 9




9. Hakkında 5 garip şeyi söyle de bilelim ne kadar arızasın. 

Mükemmeliyetçiyim. Bazen bu gerçekten arıza derecesine yükseliyor. Beni çok rahatsız ettiği zamanlar da oluyor ama başa çıkmam zor. 

Akşamları yatmadan kapı pencere kontrolü ya da evden dışarı çıktıktan sonra kapıyı kilitledim mi sorusunu genellikle yaşıyordum. Ama son zamanlarda bunu aştım. 💪

Telefonla birisini arayıp ulaşamadığımda çok panik yaşıyorum. "Acaba bir şey mi oldu?" sorusu benim bütün günümü mahvediyor. 

Bu sıralar kahve içmeyi biraz abarttım. Biraz azaltmam gerekecek.☕️

Başka bulamadım🤔

23 yorum:

  1. Mükemmeliyetçilik de zor ya onu da biraz biraz azaltmak gerek aslında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de çok zor. Biraz azalttım ama yine de bazı durumlarda tavan yapıyor. 😉

      Sil
  2. Ocağı falan kapatırken kemdi kendime yüksek sesle şunu yapıyorum diye söyleyince ben de geri dönme ihtiyacı hissetmiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Mükemmelliyetçilik az çok her kadında var sanırım,ne olacak bu halimiz böyle :))

    YanıtlaSil
  4. Başak burcu olabilir misin? 😊
    Bak o telefon konusunda ben de çok fenayım.. Çevrem bu yüzden bıktı benden, ama ben değişemiyorum.
    Yahu kötü bir şey gelme dışında bir sürü alternatif var niye hemen kötü düşünüyorsun diye kızıyorlar. Ama valla o alternatifler hiç gelmiyor gözüme, direk "eyvah, ne oldu acaba?"ya odaklanıyorum🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yengeç burcuyum. Ama cidden zor bir takıntı. Aradığıma ulaşıncaya kadar, o günü kendime zehir ediyorum. 😬

      Sil
  5. Ah o evhamlar yok mu, çok fena şey.

    YanıtlaSil
  6. Ya berlin... biz kadınların acaba kapattım mi, acaba örttüm mü, acaba her şey yolunda mı kaygısı sanirim hepimizde var:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız olmadığıma sevinsem mi, üzülsem mi bilemedim. Hepimizi Allah kurtarsın diyeyim😊

      Sil
  7. çok değişık bir meydan okuma yazısı hazırlamış sınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ezgi sayesinde değişik ve güzel bir meydan okuma yapıyoruz. ✍🏻

      Sil
  8. Bende kapıyı kitlesem,ocağı kapatsam bile bir kaç kez kontrol ederim :))

    YanıtlaSil
  9. Mükemmeliyetçilik bence mükemmel bir olay

    YanıtlaSil
  10. Evden dışarı adımımı attığım an başlar şüphelerim. Acaba ütü fişte mi kaldı, ocağı kapamış mıydım... Korkunç bir durum, eve dönene kadar içim içimi yer :/

    YanıtlaSil
  11. panik ve mükemmeliyetçilik. ay kurtul kurtul yiaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım kurtulabildiğim günleri görebilecek miyim? Hiç umudum yok.🤔

      Sil
  12. Mükemmelliyetçilik insanı feci zorluyor. Her konuda değil ama elişlerimde yaparım ben bunu ve istediğim gibi olmayınca bir de düzeltemeyince soğuyorum ve yarım bırakıyorum :/

    YanıtlaSil