Deutsche Kinderbücher

Etiketler

2 Şubat 2019 Cumartesi

28 Day Blog Challange 2



Bugün Benim Doğum Günüm Olsa... 

2. Düşün ki bugün doğum günün, sana ne alınsa mutlu olursun? Şöyle güzel bir hediye listesi yapsana kendine..

Doğum günleri insanların hatırlanmayı istedikleri, hatırlandıkça sevindikleri özel günlerden biridir. Aslında şöyle bakacak olursak, doğum günümüzün bir önceki ya da bir sonraki günden hiçbir farkı yoktur. Sadece bu aradaki günü güzel kılan, bize bu günü ve kendimizi değerli hissettiren yakınlarımız, onların sözleri, destekleri ya da bize uzattıkları irili ufaklı hediyeleridir. 
Herkes gibi ben de hatırlanmaktan, başkasının gözünde değerli olduğumu, sevildiğimi bilmekten tabii ki mutluluk duyarım. Küçük bir sözle, mesajla, notla ya da minicik bir hediye ile kolayca mutlu olabilirim. Ama çok samimiyetle söylüyorum ki, ben çok pahalı hediyeler almaktan hoşlanmam. Çok pahalı hediyeler beni rahatsız eder. Rahat kullanamam ya da altında ezilirim. Küçük bir tarak, bir kahve fincanı, benim için hazırlanmış bir kahvaltı sofrası ya da her gün kullanacağım bir kalem, sevdiğim tarzda bir roman bana verilebilecek en güzel hediyeler arasında olabilir.
Bugün benim doğum günüm olsa, önce benim için çok güzel bir kahvaltı sofrası hazırlanmasını isterdim. Bu güzel sofrada ailemle ve tüm sevdiklerimle birlikte kahvaltı yapıp, saatlerce çay-kahve eşliğinde sohbet etmek isterim. Kol çantama sığacak şekilde minik minik hediyeler isterim. Annemden bir saç tokası, babamdan bir tarak, eşimden şık bir kalem, büyük oğlum Eymen'den bana yazılmış güzel bir doğum günü mektubu, küçük oğlum Eren'den de benim için yapılmış güzel bir resim alsam çok memnun olurum. Bunlar benim için her zaman-her yerde yanımda olabilecek, maddiyatı olmayan ama maneviyatı çok büyük olan güzel hediyeler. 
İki tane kız kardeşim var. Onlardan da el yapımı güzel bir doğum günü pastası alsam ve kahve eşliğinde bu güzel pastayı yesek mükemmel olur diye düşünüyorum.

Günün sonunda da evi pırıl pırıl yapacak özel bir güç isterdim. Ne de olsa doğum günüm. Bugün hiçbir iş yapmak istemem herhalde. 💕

30 yorum:

  1. Kahvaltıdan sonra temizlik önemli mevzu tabii:))))

    YanıtlaSil
  2. Evde birileri kahvaltı hazırladığında toplamayı da akıl etse ne güzel olacak :D
    Hoş böyle dertlerim yok, bir tek anneler gününde hazırlıyorlardı, onu da unuttular geçen sene :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bu sene unutmazlar. Geçen senenin acısını da çıkarıp kahvaltı+akşam yemeği hazırlayarak karşılarlar.

      Sil
  3. Ah ne güzel bir doğum günü oldu bu, küçük isteklerle mutlu olabilmek ne büyük hafiflik değil mi? Çünkü isteklerinin gerçekleşmemesi mümkün değil 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çok pahalı hediyeler hafiflik değil gerçekten ağırlık hissettiriyor insana. Böylesi daha güzel. 👍

      Sil
  4. Zemizliği halletcek özel güç birleşip evrene bir bu mesajı yollasak yeter 😂🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, bütün kadınlar toplanıp, böyle bir mesaj göndermeliyiz.

      Sil
  5. Masum, sevgi dolu dilekler. Hep gerçekleşmesi dileğiyle

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir dilek bu. Sadece doğum günün değil her günün böyle geçsin umarım :).

    YanıtlaSil
  7. Benim kızlarım en büyük yardımcım

    YanıtlaSil
  8. Küçük şeylerle mutlu olan insanlar benim için hep ozeldircanim.S4n de onlardan biri oldun❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir yorum olmuş bu. Beni çok sevindirdi. Çok teşekkürler. 💝

      Sil
  9. Çok teşekkürler canım. 💐

    YanıtlaSil
  10. Bu yazı sizi tam anlamıyla yansıtıyor bence, ne güzel olmuş.. :)

    YanıtlaSil
  11. çok minnoş cevaplar eveeet öyle geçmelii :)

    YanıtlaSil
  12. Cok ozel bir doğum günü beklentileri.
    Dilerim olsun.
    Şimdiden kutlarım.

    YanıtlaSil
  13. her gün doğum günümüz olsun,o zaman kimse bizi unutmaz..✔😊

    YanıtlaSil
  14. Keyifli bir gün, daha ne ister insan hakikaten :)

    YanıtlaSil
  15. Şahane, gerçek olsun inşallah

    YanıtlaSil
  16. Dilerim tüm dogumgünü dileklerin gerceklesir canim 😍

    YanıtlaSil