Deutsche Kinderbücher

Etiketler

4 Şubat 2019 Pazartesi

28 Days Blog Challange 4


4. Hava nasıl olursa olsun, yürüyüşe çık bugün, o gün gözüne ne güzel göründüyse bir kaç fotoğraf da çek, anlat bakalım neler oldu ?





Sabah evin kapısından dışarı çıktıktan sonra ilk karşılaştığım yeşillik olan bu minik çam ağacı




                                             
                           


Birkaç adım daha yürüdükten sonra işe gitmek için bindiğim U-Bahn (metro)







 Metrodan indikten sonra karşılaştığım ilk tarihi yapı 






                             Okul çıkışı çocukları alma ve eve dönüş yolu

                                        

 

Eve 2 dakika kala





Evde













16 yorum:

  1. Çok güzel kısa ve net, foto roman gibi :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün biraz öyle oldu😊 Teşekkürler 💐

      Sil
  2. Hangi sehirdesiniz bilmiyorum ama o metro eskilerden olmalı çok severim onları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berlin'deyim. Burada bütün modeller nerdeyse hep aynı böyle.🚉

      Sil
  3. Metroyu ben de çok sevdim :) Hem de sarı ❤

    YanıtlaSil
  4. Berlin sokakları :) Beni de gezdirdin bugün :) u5 'i kullanırdım ben hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelirsen memnuniyetle gezdiririm tabii ki. 💝

      Sil
  5. U-Bahn metrosunun trenlerini ilk kez göryom,sarı renkli tren..✔😊

    YanıtlaSil
  6. Bu bölüm deli kiza yazdigim bir yaziyi hatirlatti. Bu mim de degisik bloglara göndermeler var gibi sanki.

    YanıtlaSil