Deutsche Kinderbücher

Etiketler

22 Şubat 2019 Cuma

28 Days Blog Challange 22


22. İnanıyorum bu yazı faydalı olacak, bildiğin şeyler hakkında ipucu verebilirsin. Ne bileyim mutfak ipuçları ya da fotoğraf ile ilgili ya da şu an hiç aklıma gelmeyen birşeyle ilgili.. İpuçları hayati önem taşırlar, içlerinde deneyim barındırırlar..


Yeni öğrenip denediğim bir kolaylığı paylaşayım. Benim gibi patatesi 3 veya 5 kiloluk fileyle alıp, en sonunda çoğunu yemeden çürütüp atanlar varsa, bu yazıyı okuyabilir⤵️
Eğer sürekli patates, soğan almamak için biraz fazla alıyorsanız, patates ve soğanların yanına bir adet elma koyarsanız, çürümesi ya da yeniden dal-budak çıkarmasını önemli ölçüde geciktirebilirsiniz. Tarafımdan da denenip onaylandığı için, herkese gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. 

Bir de deodorant günlük hayatta  en çok kullandığımız kozmetik ürünlerden biri sayılabilir. Hele ki yaz aylarında:) Ancak kimyasal bileşenlerinden dolayı çok fazla tercih edilmek istenmeyebilir. Ben oğlum doğduktan sonra deodorantı, ciltte emilip süte olumsuz tesiri dokunabilir düşüncesiyle bırakmıştım. Belki öyle bir yan etkisi yoktur ama ben o ara öyle düşünmüştüm. Ancak doğal bir alternatif var mı diye araştırmış ve karbonat mucizesi ile karşılaşmıştım. Gerçekten hem doğal, hem de süper etkili.  Karbonatı bir tuzluğa doldurdum. Parmak uçlarımı ıslatıp, üzerine bir miktar karbonat döküp koltuk altıma sürünce, 24 saat etkili mükemmel bir deodorant elde etmiştim. Bazen hala da bunu yapıyorum. Denemek isteyenler için yaşasın karbonat mucizesi😉

8 yorum:

  1. Aaaaa karbonat ilginçmiş denenebilir

    YanıtlaSil
  2. Yemek ile ilgili olanları not aldım
    Mim mimi laf lafı açıyor tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. Güzel fikirler, deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  4. karbonat olayı güzelmiş 😊 denerim teşekkürler canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  5. ay patates soğan artık kıymetli:)) ziyan etmeyelim..

    YanıtlaSil
  6. aaaa ne ilginç saol hemen yapıcım ivit dallanıp budaklanıyooo :)

    YanıtlaSil
  7. Karbonat her derde deva :) Deneyeceğim :)

    YanıtlaSil