Deutsche Kinderbücher

Etiketler

2 Mart 2019 Cumartesi

Türk Kültürü




Dün akşam okuldan geldikten sonra, Eymen bana "Türk kültürü deyince aklına ne geliyor?" diye sordu. Normalde bu tür soruları pek sormadığından şaşırdım. Daha sonra aklıma gelenleri sıraladım. Neden sorduğunu da merak ettim ama "öylesine" deyip geçiştirdi. Ben mutfaktayken içeri doğru kafamı uzattığımda Eren legolarıyla oynuyordu. Bu sıralar en sevdiği oyuncağı legoları. Yapıyor, bozuyor değişik şeyler tasarlıyor,eğleniyor. Bu benim de çok hoşuma gidiyor. Eymen de çalışma masasında oturmuş, birşeyler yapıyordu. Yemek hazır olunca, hepsi mutfağa geldi ve birlikte yemeğimizi yedik. Mutfakta işimiz bitince, hepimiz içeri geçtik ve Eren legolarına, Eymen de çalışma masasına geri döndü. Ne yaptığına bakmak istediğimde, göstermek istemedi. Ben de çok üstelemedim. Okumam gereken birkaç yazı vardı. Onları okurken, Eymen bana seslendi ve bu güzel resmi gösterdi. Öğretmenleri, Türk kültürü hakkında bir resim yapmalarını istemiş. Ben de bana ilk sorduğunda, aklıma gelen ilk birkaç şeyi sıralamıştım. Benim sıraladıklarımı resme aktarmış. Çok çok da beğendim. Tabi ödev olduğunu bilseydim, biraz daha ekleme yapardım. Ancak üçüncü sınıf öğrencisi için bu da gayet güzel. Değil mi?

13 yorum:

  1. ne de güzel çizmiş, çok tatlı..

    YanıtlaSil
  2. Fena sayılmaz, çocuk bayağı kültürel ögeleri sıralamış daha ne yapsın. Çok başarılı.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş gerçekten ellerine emeğine sağlık Eymenin 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  4. Maşallah pek de güzel olmuş o vakit ara ara konuyu açıp açıp konuşmak gerek 🤗

    YanıtlaSil
  5. Bu arada Meydan okuma yazı dizimi okumak üzere sizi blogumda ağırlamaktan şeref duyacağım. Berlin

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel çizmiş anladıklarını... Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  7. evet güzel olmuş nasıl yetişirlerse ileride o yönde ilerliyorlar eline sağlık ufaklığın

    YanıtlaSil
  8. valla süper yapmış, yeteneği var bence resime. tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  9. Bravo ! Alkışlıyorum onu :)

    YanıtlaSil
  10. olsuuuuun güzel olmuuuuş :)

    YanıtlaSil
  11. Okullarımızda böyle çalışmaların yapılması kültür aktarımı bakımından çok önemli...
    Güzel çizerek özetlemiş...
    Başarılar

    YanıtlaSil