Deutsche Kinderbücher

Etiketler

19 Şubat 2019 Salı

28 Days Blog Challange 19


19. En merak edilenlerden, baştan itibaren blog maceranı dinlemek isterim. 

Ben kitap okumayı ve yazı yazmayı çok seven biriyim. Küçük oğlum Eren doğduktan sonra, iki yıllık ev iznine ayrıldım. Bu arada evde bol bol okuma imkanı buldum. Ancak yazı yazma kısmını uzunca zamandır yapmadığımı farkettim. Bu arada çocuklarla evde yaptığım aktiviteleri bir kenara yazsam mı acaba diye düşündüm. Sonra bu fikri dijital ortamda yapayım da ilerde çocukların erişimi kolay olsun ve birlikte neler yaptıklarımızı görüp, okuyup hatırlasınlar diye düşündüm. İyi ki de böyle düşünmüşüm. İyi ki de burada yazıyorum. Çocuklarla yaptığımız aktivitelerden başka böyle mimlerle, meydan okumalarla daha zengin bir bloğa sahip olmuş oldum. Bu sayede çok güzel blog dostları tanımış, yeni bir çok yazılardan haberdar olmuş ve kendimce küçük bir hatıra defteri oluşturmuş oldum. 

14 yorum:

  1. Sizi çok takdir ediyorum ben,bu kadarını şahsen yapamazdım.

    YanıtlaSil
  2. Hepimizin takdir edilesi blog geçmişi var

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzel yazmışsınız, gerçekten iyi ki de blog yazmaya başlamışsınız da sizi tanımış olduk, daha nice güzel paylaşımlara, sevgileR:)

    YanıtlaSil
  4. Hatıra defteriniz hiç kapanmasın :) ... Daha uzun yıllar yazarsınız inşaallah... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  5. evet bir nevi hatıra defterlerimiz burası.Daha nice paylaşımlar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Benimkiler de mniciklerdi blog açtığımda. Öyle keyifli ki büyümelerini burada saklamak :)

    YanıtlaSil
  7. Hatıra defteri hic boyle bakmamistim,cok güzel gerçekten, hep güzel anılarınız biriksin o zaman,hatıra defterinizde,

    Tanıdığıma cok memnun oldum efendim.

    Hatıra defterlerine yazılırdı ya
    "Bu beyaz sayfayı bana ayırdığın için teşekkür ederim"
    Ne masumduk o zamanlarda.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  8. Hatıra defterimizin yapraklarını daha nice yıllar doldurabilmek nasip olsun inşaAllah :)

    YanıtlaSil
  9. daha nice güzel paylaşımlara İnşallah hep birlikte canım benim sevgiler 😊🌸🌸

    YanıtlaSil
  10. Tanımaktan fazlasıyla memnun olduğum ve ilerisi için çok değerli bir hatıra kalacağını düşündüğüm bir blog burası, iyi ki varsınız hep olun! <3

    YanıtlaSil
  11. eveey iyi yapmışıııın :)

    YanıtlaSil
  12. çocuklarla evde yaptığınız aktiviteleri dijital ortama aktarmanız iyi olmuş,çocuklarınıza hatıra kalmış olur bu şekilde..🙂bence de çok iyi yapmışsınız..✔😊

    YanıtlaSil
  13. İyi ki böyle bir karar almışsın

    YanıtlaSil