Deutsche Kinderbücher

Etiketler

1 Şubat 2019 Cuma

28 Day Blog Challange


Sevgili Ezgi'nin başlatmış olduğu çok güzel bir meydan okumaya şu an itibari ile katılmış bulunmaktayım. Düzenli ve planlı hareket etmek isteyenler için güzel deneyim olacaktır diye düşünüyorum. Her gün Ezgi'nin önceden hazırlamış olduğu sorulardan birini cevaplayacağız. Kendine güvenenler buraya✍🏻
İlk sorumuz:

1. İlk gün tabii ki giriş yapacağız. Anlat bakalım bu meydan okumaya başlamayı neden kabul ettin ?

Bu meydan okumaya katılıp katılmama konusunda gittim geldim, gittim geldim. Çünkü bu yıl pek vaktim yok ama en sonunda katılmaya karar verdim. Çünkü düzenli olarak yazı yazmak hoşuma gidiyor. Yazı yazmayı zaten çok seviyorum. Hele ki  böyle güzel bir meydan okumanın içerisinde yer almaktan büyük memnuniyet duyacağımı düşündüm ve katıldım. 
Böyle etkinlikler insana iradeli davranışı, sabrı ve en önemlisi kendini sorgulamayı ve tanımayı öğretiyor. Bu yüzden bu güzel meydan okumada ben de varım. 🙋

35 yorum:

  1. Hadi kolay gelsin bize o zaman😊

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel ne güzel, bol bol yazalım :).

    YanıtlaSil
  3. Blog'umdan asla vazgeçmedim, vazgeçmem. Sürekli yazı yazıyorum. :)
    Ben de beklerim blog'uma! :)

    YanıtlaSil
  4. hadi bakalım meydan okuyucuuuu :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir etkinlikmiş, 28 gün boyunca fire vermeden devam edersiniz inşaallah... Selam ve Dua ile ... :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel oldu bu etkinlik, yeniden hareketlendik ♥

    YanıtlaSil
  7. en azından denemek lazım, ne iyi etmişsin katılmakla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bana da iyi geldi. Teşekkürler 💕

      Sil
  8. Benden başkaları da her gün yazacak artık, yuppi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sıralar bu mahallede dolaşacağız sürekli. 💕

      Sil
  9. İyi ki gidip gelmelerde katılma kararı aldın :)
    Çok sevindim, listeyi güncelledim tekrar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, sayende güzel bir başlangıç yaptık. İstikrarla ilerleriz inşallah. 💝

      Sil
  10. İyi eğlenceler hepimize.Güzel bir etkinlik olacak bence de.Tanışdığımıza memnun oldum.
    Ezgi'cim sağolsun.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok iyi oldu. Gerçekten Ezgi sağolsun. Ben de tanıştığımızda memnun oldum. Sevgi ve selamlar.

      Sil
  11. seni de mimlicektim amaaa zamanın olmayabilir diye mimlemedim. bugünlerde yoğundun yani blogda daaa, ama istersen mimlicaaam yanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Deep. İyi düşünmüşsün. Gerçekten bu sıralar bayağı yoğunum. İnşallah 28 gün challenge'ı başarabilirim. 💕

      Sil
  12. Katılmak doğru karar bencede iyi yaptık :)

    YanıtlaSil
  13. Cevaplarını merakla beklediğim bloglar arasındasınız, çok sevindim, hayırlı olsun hepimize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merakla herkesi okuyorum. Güzel bir uğraşı oldu bize. Bol paylaşımlı günler bizi bekliyor. Hepimize kolay gelsin 💕

      Sil
  14. Yazarak düşünmek değerli bir süreç. Yazı konusu insanın kendine dair olunca aynı zamanda kişisel bir farkındalık da ortaya çıkıyor. Bu meydan okuma bir bakıma toplu terapi etkisi yaratacak :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  15. iyi daptın aferiiiim hihihi maşallah zor misyoon :)

    YanıtlaSil
  16. Azar azar okuyacagim challenge yazilarini canim. Her gün yayin olunca takip etmek biraz zorluyor ama geriye döner döner okurum 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Ben de takip etmede zorlanıyorum. Çoğunu okusam da istediğim gibi yorum yazamıyorum. Bayağı yoğunluk oldu. 💕

      Sil