Deutsche Kinderbücher

Etiketler

10 Şubat 2019 Pazar

28 Days Blog Challange 10



10. Şimdiki aklım olsa şu bölümde okurdum dediğin bir dal var mı ? Anlat bakalım neymiş ?

Küçüklüğümde, daha ilkokula giderken bana "İleride ne olacaksın?" diye sorduklarında, hep öğretmen olmak istediğimi söylerdim. Yıllar sonra bu hayalimi gerçekleştirdim. Şimdiki aklım olsa yine öğretmenlik mesleğini seçerdim. Çünkü, bu hayatta vaktim dolduktan sonra geriye bırakacağım şeyler, çocuklarım ve öğrencilerim olacak. Onlara verdiklerim yeşerecek. Belki onlarda   bir parçam tekrar yaşayacak. Öğrettiklerimi her kullandıklarında, belki adım geçecek. Belki teşekkürlerini bir duada toplayıp, bana bir demet sunacaklar. Bundan daha güzel bir meslek düşünemiyorum. 
Ancak, belki de İngilizce öğretmenliği  okusam daha güzel olabilirdi. İngilizce'nin eksikliğini her geçen gün daha da hisseder hale geliyoruz. Çağımız teknoloji çağı ve teknoloji dili İngilizce. 

29 yorum:

  1. Öğretmen olmak bence en güzel mesleklerden biridir❤

    YanıtlaSil
  2. O vakit ingilizce öğrenmeye 🖒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başladım da B1 seviyesinde takılı kaldım. 😬

      Sil
  3. Öğretmen olmadığıma üzülmüşümdür hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müfettişlik de güzeldir eminim. Sürekli bir heyecan hali ve tam olarak bu emoji🤔

      Sil
  4. Ah..ne güzel bir meslek ve bu mesleği böyle içten bir sevgi ile düşünce ile yapıyor olmak ondan daha güzel.
    Bu düşünceyle Öğretmenlik yapan tüm Öğretmenlere sarılmak istiyorum.
    Sana da sarıldım varsay, hisset olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönülden hissettim canım. Teşekkürler ❤️

      Sil
  5. Ne mutlu sana hep istediğin mesleği yapıyorsun <3.

    YanıtlaSil
  6. Ya herkes öğretmenlik yazmış bende bende bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki şartlar ayrı olsa da, kalpler aynı.💕

      Sil
  7. öğrencilerin ile başarılı yıllar senin olsun.

    YanıtlaSil
  8. Fikir sahibi oldum.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Bir meslektaş blog arkadaşım daha olduğuna sevindim.
    Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  10. Bu bilinçle mesleğinin hakkını veren öğretmenlere çok ihtiyacımız var aslında, iyi ki de öğretmen olmuşsunuz, iyi ki buradasınız ve biz de iyi ki sizi tanıyoruz <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir yorum bu. Gönülden teşekkürler.❤️

      Sil
  11. Bende öğretmen olmak istedim ama olamadım.Iyiki senin hayalin gerçeklemiş ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah senin de başka hayallerin gerçekleşir, hatta hayalinden daha güzel olur.💝

      Sil
  12. Hepimiz bir yolculiğun içindeyiz.Bu yolculukta daha çok iyikilerimizin olmasını dilerim:)

    YanıtlaSil
  13. danke yaa olsun almanca öğrendin yaaa :)

    YanıtlaSil
  14. harikasın mesleğinden memnun olmak ne şahane birşey
    öğrencilerin çok şanslı

    YanıtlaSil
  15. Öğretmenlik ne kadar güzel bir meslek, ne güzel hayalinizi gerçekleştirmişsiniz ♥

    YanıtlaSil