Deutsche Kinderbücher

Etiketler

20 Ocak 2019 Pazar

Sevde'nin Mimi



Sevgili Sevdenin Şiirleri çok güzel bir mim hazırlamış. Bize de katılmak düşer. Teşekkürler Sevde

1) Hayat sizce nedir?

Bence hayat bazıları için uzun, bazıları için ise kısa bir yolculuktur. Annemizin kucağından, birkaç kişinin omuzlarında taşınacağımız zaman birimidir. Önemli olan ise bu zaman birimini kaliteli geçirebilmektir.


2) Sen nasıl bir insansın? (olumlu/olumsuz)

Ben, her zaman olumlu ve sıcakkanlı olma taraftarıyım ve buna da meyilliyimdir. Ancak bazen karşımdaki insana göre değişken olabiliyorum. Benim güler yüzlü olmama karşılık, karşımdaki olumsuzsa, bakışlarıyla beni rahatsız ediyorsa, ben de ona karşı sıcak olamam. Olmaya çalışsam da becerebildiğimi zannetmiyorum. Sanırım bu da benim eksik noktam. 
Karşımdaki insan gözleriyle bana gülümsüyorsa, ben ona kaynar kazan kadar sıcak olabilirim.  

3) İnsanlar sizi hiç üzdü mü, kırdı mı?

Bu soruyu pas geçsem daha iyi olurdu aslında. Çünkü ben çabuk kırılan biri olduğumdan, bu durum başıma epeyce geldi. Ama şükürler olsun ki çabuk geçiyor.😊

4) Sizce dost nedir?

Bazen yanında huzur bulduğum, sohbetinden keyif aldığım, yokluğumda gözümü arkada bırakmayacak şekilde bir çok şeyi emanet edebileceğim kişidir.
Bazen de bir film izlerken, filmin içindeki kahramanlar ya da sessizlikte okumuş olduğum bir kitap da benim güzel dostlarımdır.


22 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Mimler sayesinde bloglar arası tanışma olayı daha güzel oluyor. O yüzden ben de seviyorum. 😊

      Sil
  2. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ben de sizi takibe aldım. 👍

      Sil
  3. samimi yanıtlar.doğrusun aslında kitaplarda en iyi dost.

    YanıtlaSil
  4. Samimi cevaplar. Yüreğine sağlık 😊🤚

    YanıtlaSil
  5. Berlin abla güzel bir yazı olmuş sana katılıyorum aklıma gelmeyen şeyler ve benimde bublar dan bir düşüncem var sen yazmışsın ortak noktalarımız olması güzel ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Berlin abla kurayı paylaştım :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir mim olmus canim 😊

    YanıtlaSil
  8. ayyy yaaa evet öylesin olumlusun sıcaksın içtensin tabisideeee yaaaa :)

    YanıtlaSil
  9. insanın gözleriyle gülümsemesi,herşeye değer herhalde..🙂 güzel bir mim olmuş,elinze sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
  10. hayatla ilgili cevap tam yerinde ve ne kadar doğru.o zaman hep kaliteli zamanlarımız olsun ve tabiki kaliteli insanlarla..

    YanıtlaSil
  11. Bende yapacağım inşallah :) Güzel cevaplardı canım :)

    YanıtlaSil