Deutsche Kinderbücher

Etiketler

11 Ocak 2019 Cuma

Saksı Boyama



Dün okuldan çıktıktan sonra eve doğru yürürken, bir çiçekçi dükkanının önünde bu minik saksıları gördüm. İçinde çiçek yetiştirmesi sanırım çok zordur, çünkü çok minikler. Ama birkaç fırça darbesiyle ayrı bir havaya bürünebilirler. Hep kağıtla boyama yaptıklarından belki de böyle değişik bir yöntem çocukların çok ilgisini çekeceğini düşündüm veee hemen bu iki minik saksıyı satın aldım. Aslında itiraf etmek gerekirse, bunlar üç taneydi. Bir tanesini evin kapısını açmak için, çantadan anahtarı çıkarırken düşürdüm ve kırıldı. 🙈
Çocuklar okuldan geldikten sonra, banyo ve yemek faslını hallettik ve 
hemen minik saksıları odaya getirdim. Çocuklara gösterdim ve bu minik saksıları boyamak isteyip istemediklerini sordum. Onlara gerçekten de, benim düşündüğüm gibi ilginç geldi ve hemen boyamak istediler. Boyalarımızı da hazırladık ve yavaş yavaş boyamaya başladık. Eren benim yardımımla boyamayı bitirdi, Eymen de kendisi zevkle boyadı. Daha boya kurumadan Ereninki'nin üzerine biraz sim döktük. Eymen istemedi. Şimdi kurutuyoruz.
Belki yakında içlerine kağıttan çiçekler de yaparız.

Evde değişik aktivite arayanlar için güzel bir öneri. Yapacak olanlara bol eğlenceler.

35 yorum:

  1. Ya nasıl değişmiş bir anda.. Çok şık olmuş

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyorlar. Ev ortamına objeleri adapte etmeyi bende çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Kırılandan da yapboz gibi birleştirme oyunu oynarsınız, çok parçalanmadıysa tabi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaaa, hiç aklıma gelmemişti. Aslında çok iyi olabilirdi. Ama artık çok geç. Çöpe gitti. 😬

      Sil
  4. ay ivet lazım olabiler kuzenlerleen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzenlerle de kesinlikle zevkli olur tabi👍

      Sil
  5. Tesadüfe bak dün de ben bir saksımı okula
    götürüp boyadım, yakında paylaşırım çok güzel bir etkinlik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de çok güzel bir etkinlik. Eren en son evdeki beyaz sandalyeyi boyadığında, artık kağıtları boyamaktan sıkıldığını anladım ve alternetif düşünüyordum. Bu saksıların karşıma çıkması güzel oldu. Eminim senin ki de çok güzel olmuştur. 🙋

      Sil
  6. baak ama son yazısımaaa :)

    YanıtlaSil
  7. deep yazmıştı bende hemen gelip baktım.ne güzel bir blog.ve saksı fikride çok güzel bir etkinlik.kaktüs ve sukullent yetişiyor bunlarda:)

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar.
    Çocuklarımız için her şey yapmaya değerdir. Ne güzel düşünmüşsünüz. Sizi tebrik ederim. Çocuklarımız ileride birer yetişkin olduklarında ellerine bir fırça aldıklarında ben bunu nasıl yapacağım diye zorluk ta çekmeyeceklerdir. Yaptıkları bu aktiviteler, ileride böyle bir durumla karşılaştıklarında onlara deneyim, tecrübe olacaktır.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, bu güzel yorumunuz için asıl ben teşekkür ederim.
      Benden de kocaman selam ve saygılar.

      Sil
  9. Çocukların sevebileceği bir etkinlik. Bu tür etkinlikler hem çocuklara hem de yetişkinlere iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
  10. deep'in blogdan seçmeler yazısından geldim merhaba , ne güzel etkinlik olmuş saksılara renk katmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de şimdi size uğrayacağım.🙋

      Sil
  11. çok hoş bir etkinlik gerçekten bizde kızımla yapmıştık.
    Deep Tone bloglardan seçmeler yazısı ile sayfanıza geldim ve takibe aldım. Bende beklerim..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz. Ben de sizi takipteyim. Sevgiler🤗

      Sil
  12. Elinize sağlık güzel bir çalışma olmuş. Deep'in önerisi üzerine geldim, güzel bir bloğunuz var takipteyim, sizleri de beklerim. Çalışmalarınızın devamını bekliyorum :) Teşekkeürler paylaşımınız için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, ben de az önce sizi takibe almıştım. Sizin blogunuzu da çok beğendim. Görüşmek üzere. 🤗

      Sil
  13. Great post! <3
    If you want to follow each other, write me on my blog. :)


    https://belyfashionadress.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel bir fikir. Kutlarım sizi👌😊🌷🤚

    YanıtlaSil
  15. Güzel bir yazı olmuş , blog sitenizi çok beğendim kaliteli içerikler barındırıyor.

    Bende sizi beklerim www.zanalab.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de şimdi sizi hemen takibe alıyorum.

      Sil