Deutsche Kinderbücher

Etiketler

4 Mart 2019 Pazartesi

İp Baskısı

                         
İp baskısını yapmayan var mı aramızda? Varsa hemen bir kutu sulu boya, yaklaşık yarım metre ip ve bir kağıdımız varsa hemen başlayabiliriz. Biz bu akşam Eymen ile birlikte bu çalışmayı yaptık ve çok da eğlendik. Benim küçüklüğümün en güzel resim dersleri, patates baskısı ve ip baskısıyla olmuştur. Baktım da, oğlumun sınıfında bu tür çalışmalara nedense pek yer verilmiyor. Ben de evde birlikte yapmaya karar verdim. Hem çok basit, hem de çok eğlenceli oldu. Bu çalışma için yapmamız gereken tek şey, ipi farklı renklerde boyamak ve ortadan ikiye katlamış olduğumuz kağıdın arasına gelişigüzel koymak. Daha sonra ipin dışarıda kalan ucunu hızlıca çekmek. İşte hepsi bu kadar. Küçük yaştaki çocuklarla da anne yardımıyla çok güzel yapılabilir. Yapacak olan herkese bol eğlenceler 🎨



8 yorum:

  1. ben İlkokulda çok yapardık biz 😊😁 çok keyifli oluyor du gerçekten vaybe çocukluğuma gittim 😊 teşekkürler canım benim sevgiler 😊❤ çokta güzel olmuş ellerinize sağlık 🌸🌸😊

    YanıtlaSil
  2. Biz de kızımla yapıyoruz arada. Çok eğlenceli oluyor. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. yaaa ben de çok yapardım bunlardaan canım çekti yine yapayıım :D bir de mürekkepli olanı vardı bunun, kağıda su ile şekil çizip mürekkep damlatıyorduk :)

    YanıtlaSil
  4. uzun zaman olmuş ip baskısı görmeyeli. Sizinkilerde sanki bir kuğu var gibi. Çok güzel görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  5. :) okul zamanı ne yapardık be birde patatesin oluyordu eski günler eski günler elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Beni biraz eskilere götürdü bu fotoğraf bizde çok yapardık bir zamanlar , eğlenceli faaliyetlerdi :)

    YanıtlaSil