Deutsche Kinderbücher

Etiketler

17 Kasım 2019 Pazar

Ortak Öykü Yeni Bölüm


Herkese merhaba,

sevgili Sessiz Gemi'nin başlatmış olduğu ortak öykü çalışmamızda, Akela'nın beni mimlemesiyle sıra bana geldi.😊
Çok güzel ilerleyen bu öyküyü elimden geldiğince aynı güzellikte devam ettirmeye çalıştım. Bundan sonraki gelişmeler için Aden Ferde'yi mimliyorum ve yazacaklarını okumak için heyecanla bekliyorum.
Herkese iyi okumalar diliyor ve sevgilerimi yolluyorum.💕


Köpük ile birlikte yola koyulmak için kapıyı açtı ve gökyüzü ile yeryüzünü birleştiren şimşekli bir hava ile karşılaştı. Dışarı çıkıp bir adım attıktan sonra, kulaklarını sağır edecek kadar kuvvetli bir gök gürültüsü, yeri göğü inletti. Masal küçüklüğünden beri, şimşek ve gök gürültüsünden çok korkardı. Yine çok korktu, ancak korkudan bir kenara saklanacak vakti olmadığını düşündü. Bu şekilde kalmak, onun için en korkunç şeydi zaten. "Hadi köpük, başarabiliriz" diyerek hem kendini, hem de Köpük'ü cesaretlendirmeye çalıştı ve ormana doğru yol almaya başladılar. Nereden başlamaları gerektiğini ikisi de bilmiyordu. Bu İris Çiçeği, uçsuz bucaksız ormanın neresindeydi acaba? Merhamet cadısının söylediğine göre, ormanın derinliklerinde olmalıydı. Çok yürümeleri gerekiyordu. Koşar adımlarla ormanın derinliklerine doğru ilerlediler. Köpük bir yandan, Masal bir yandan her tarafı incelediler. Ancak İris Çiçeği'ne rastlayamadılar. Her geçen dakika, Masal daha da çok ümitsizliğe kapılmaya başladı. Ya bulamazlarsa? Ailesinin karşısına böyle nasıl çıkacaktı? Derin bir "Offf" çektikten sonra, ileride bir mezar taşı gördü. Oraya doğru yaklaştığında gözlerine inanamadı. Mezarın etrafı masmavi İris çiçekleriyle doluydu. Heyecanla, hemen çiçeklerden birini kopartmak için elini uzattığında, derinlerden bir ses duydu.
"Bu çiçek ölüm çiçeğidir, bilmez misin? Sadece bir şartla koparabilirsin." diyen sese karşılık; titreyen bir sesle, "Hangi şartla?" diye sordu.

Öykünün tümünü Sessiz Gemi dan okuyabilirsiniz.

20 yorum:

  1. Çok güzel ilerlemiş. Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. ay ne çabuk yazdın gelcam yineee :)

    YanıtlaSil
  3. Devamı mı ayrı mı anlamadım ama harika betimleme olmuş kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  4. yaaa ellerine sağlıık :) rahatça okumak için geleceğim yinee, akelaya da gideceğim ay çok yoğun bu haftaa, geleceğiim, çok heyecanlıı :)

    YanıtlaSil
  5. ayyyyyyy amaniiin hangi şartlaaaaa ha haaa çok güzel düşünmüşsün amaaaa bravooooo :) iris pekiii :)

    YanıtlaSil
  6. Yine en heyecanlı yerinde kesilmiş, bayağı eğlenceli gidiyor. Güzel bağlamışsın:)

    YanıtlaSil
  7. amanıın ölüm çiçeği çok ürkütücüü o ses kimin sesi ki bir hayalet mi yoksaa :) ay çok heyecanlı yaa o şart ne acaba merak ettim kii :) hayal gücüne emeğine sağlıık çok güzel olmuuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iris ciceginin diger adiymis. Yeni ögrendim :)

      Sil
  8. Ne güzel bir devam bölümü olmuş. Merakla bekliyorum devamını. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. İris çiçeği ölüm çiçeği miymiş çok ilginç, ne kadar farklı şeyler öğrendik bu etkinlik sayesinde hem eğlendik hem öğrendik harika oldu belki bir tur daha yazarız sessiz gemi ve diğer yazarlar da isterse tabii hep birlikte :) Çok iyi anlatmışsın. Heyecanlı bitmiş, devamını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler, öyleymiş. Ben de yeni öğrendim. Devamını ben de sabırsızlıkla bekliyorum. 😊

    YanıtlaSil
  11. Bu ara kafam biraz karışık okumaya calisacagim tamamini.

    YanıtlaSil
  12. ay hikaye müthiş ilerliyor :)
    süper hayal güçlerimiz birleşti ;)

    YanıtlaSil